Poskytované služby
Účetnictví podnikatelů a neziskového sektoru
- Fyzické osoby vedoucí daňovou evidenci a podvojné účetnictví
- Společnost s ručením omezeným
- Veřejná obchodní společnost
- Komanditní společnost
- Akciová společnost
- Spolek
- Ústav
- SVJ
- Obecně prospěšná společnost
- Nadace, nadační fond
- Příspěvková organizace
Mzdová a personální agenda
- Personální agenda
- Mzdová agenda
- Sociální a zdravotní pojištění
- Nemocenské dávky
Auditorské služby pro podnikatele a neziskový sektor
- Audit účetní závěrky podnikatele
- Audit účetní závěrky příspěvkové organizace
- Audit účetní závěrky obecně prospěšné společnosti
- Audit účetní závěrky nadace, nadačního fondu, spolku, ústavu, SVJ
- Audit dotací u poskytovatelů sociálních služeb
- Audit dotací z MŽP ČR poskytnutých v rámci OPRLZ - spolufinancování ESF
Komplexní daňové poradenství pro všechny typy daňových subjektů
- Daň z příjmů fyzických osob
- Daň z příjmů právnických osob
- Daň z přidané hodnoty
- Daň silniční
- Daň z nemovitých věcí
- Daň z nabytí nemovitých věcí
Účetní a daňový dozor
- Metodická pomoc při vedení účetnictví vlastními zaměstnanci klienta
- Účetní poradenství a konzultace
Smluvní odpovědnost
Záruka solidnosti a odpovědnosti za naši práci - pojištění odpovědnosti společnosti pro veškerou prováděnou činnost.
Kvalifikace
společnost je členem Komory auditorů ČR (www.kacr.cz), auditorská společnost č.412.
Odpovědná osoba
Odpovědným zástupcem a statutárním orgánem společnosti je Ing.Milada Pavlů, daňová poradkyně č. 778, členka Komory daňových poradců ČR (www.kdpcr.cz) a držitelka akreditovaného certifikátu „ QBÚ - BILANČNÍ ÚČETNÍ“ č. 1022, jež jmenovaná získala v souladu s požadavky ČSN EN 45013, která je standardem Evropské unie.
Ing. Milada Pavlů je zároveň auditorkou s číslem osvědčení č. 1892
Charakteristika poskytovaných služeb
Daňové poradenství
- Poskytování odborné právní, daňové, finančně ekonomické a účetní pomoci ve věcech oboru daní dle uzavřené smlouvy (osobně – konzultace, písemně – e-pošta, telefon).
- Vypracování dokumentů, zejména potřebných daňových přiznání v oboru potřebných daní (elektronické podávání všech typů daňových přiznání, hlášení, vyúčtování, intrastat).
- Podání přiznání k dani z příjmů v prodloužené lhůtě do 6 měsíců od konce roku.
- Kontrola již podaných daňových přiznání za minulá období dle požadavků klienta.
- Výpočty daňových povinností v oboru potřebných daní.
- Jednání se správcem daně a třetími osobami ve věcech daní, pokud klient poradce k tomuto jednání zaváže příslušnou plnou mocí
Účetní poradenství
- odborný dohled nad vedením účetnictví interním způsobem,
- kontrola zpracovaných údajů, kontrolní zprávy, konzultace, písemná doporučení k odstranění zjištěných nesprávností.
Auditing
- Ověření, zda má organizace vytvořeny podmínky pro správné vedení účetnictví (stanovení odpovědných osob, vnitřní pravidla).
- Ověření, zda účetní závěrka věrně zobrazuje stav majetku a závazků, vlastní kapitál, finanční situaci a výsledek hospodaření organizace.
- Ověření, zda účetnictví je vedeno úplně, průkazným způsobem, správně a v souladu s platnými předpisy.
- Ověření, zda je vyúčtování dotací/příspěvků, event. dalších darů správné a v souladu s uzavřenými smlouvami.
- Ověření, zda je výroční zpráva v souladu s finančními údaji v účetní závěrce.
Mzdová agenda
- Mzdové listy
- ELDP - ELEKTRONICKY
- Přihlášky a odhlášky zaměstnanců k pojištění - ELEKTRONICKY
- Zápočtové listy, pracovní smlouvy, dohody o provedení práce a pracovní činnosti
- Přehled o platbě pojistného na sociální zabezpečení - ELEKTRONICKY
- Přehled o platbě pojistného na veřejné zdravotní pojištění - ELEKTRONICKY
- Příkaz k úhradě odvodů pojistného a výplatě mezd
- Výpočty exekucí
- Prohlášení k dani ze závislé činnosti
- Zákonné úrazové pojištění zaměstnanců
- Potvrzení o příjmech pro zaměstnance
- Potvrzení pro Úřad práce
- Informace o čistých příjmech pro potřebu výplaty sociálních dávek či půjček
- Výpočet mezd, odvodů pojistného a daně ze závislé činnosti
- Roční vyrovnání daně pro jednotlivé zaměstnance
- Vyúčtování daně ze závislé činnosti, vyúčtování srážkové daně
- Další výstupy dle požadavku účetní jednotky
Vedení účetnictví a daňové evidence
- Pravidelné zpracování externích prvotních účetních dokladů klienta – měsíc nebo čtvrtletí (přijaté a vydané faktury, pokladní doklady, bankovní výpisy, smlouvy)
- Zpracování interních účetních dokladů (evidence dlouhodobého majetku, odpisy, časové rozlišení nákladů a výnosů, kursové rozdíly, mzdové náklady, zásoby materiálu, zboží, nedokončená výroba, rezervy, opravné položky, operace vlastního kapitálu, stravenky, cestovné, zápočty, postoupení pohledávek.
Veškeré výstupy ze zpracovávaných účetních a mzdových agend nabízíme buď v papírové formě, nebo v elektronické podobě (pravidelné zasílání e-mailem), kdy je možné např. příkazy na výplaty mezd a poukázání příslušných odvodů daní a pojistného odeslat prostřednictvím HomeBankingu přímo bance. Veškeré zaslané výstupy lze jednoduše vytisknout z počítače.